Distriktsstämma!

Det här blir ett lite halvstressigt inlägg men jag måste iväg till bussen snart. Idag har nämligen KDU Malmö och KDU Skåne sina årsmöten i Lund där vi ska välja styrelse, debattera, nominera ny förbundsstyrelse osv. Ska bli kul även om jag egentligen inte alls har tid.

Var och klippte mig igår också. Var trött på mitt hår som endast och enbart gick att ha som ”backslick” vilket jag inte orkade fixa varje dag. Nu är håret betydligt kortare och bild kommer senare under dagen så mamma Britt och pappa Evert får se. Vet att nyfiken brukar vara stor även om den allt som oftast går över fort..

Ni får ett musiktips innan jag drar också, är ju inne på Snook igen även om det är några år sen de var ”inne” och de själva inte lirar nu.

MEN

Oskar Linnros – 25

Kommentera

