Grannarna har problem

Ja, just nu står inte våra grannar högt i kurs kan jag säga. Spelade hög musik 03.20 natten mot lördag. Igår, natten mot söndag samma sak men nu sänkte de musiken vid 12 iaf men nu är de igång igen! Blir så förbannad över hur vissa människor verkligen inte kan respektera andra människor. Visst, lyssna på musik, det gör vi också, men inte så att det skakar i golvet/väggarna för våra grannar!

Finns bara en sak som kan stämma om våra grannar, de måste vara döva annars har de fan ingen respekt. Ja, jag är arg. Så här är det hela tiden och jag vill kunna plugga vid mitt eget skrivbord en vanlig vardag utan att ha ett houseparty under mig…

3 responses to “Grannarna har problem

  1. Du kanske ska hyra in ett PA och köra bröderna lindqvist dragspelsskivor på 130dB en söndag förmiddag!

  2. Har du bett dem sänka musiken?

    /en som gillar hög musik

    • mattiasgrangzell

      Fått höra av vaktmästare och förvaltare att vi helst inte ska göra det utan ringa istället om vi inte träffar på dem i trappuppgången vilket vi aldrig gjort..

Kommentera

