Tentor och seminarier

En liten sammanfattning av veckan som gått och veckan som kommer gällande mina studier.

Jag blev godkänd på deltenta 2 i Idéhistoria och första seminariet på c-kursen i Freds- och Konfliktvetenskap gick helt okey. Idag har jag och en polare suttit på högskolebiblioteket och jobbat inför nästa seminarie som är på onsdag.

På måndag har jag inlämningsdeadline på en tenta i metod, Statsvetenskap B och på tisdag har jag en muntlig omtenta i Idéhistoria, deltenta 1.

Fullt upp med andra ord men ska självklart försöka hinna med att blogga lite också. Jag och min sambo ska förresten försöka ta oss ut till IKEA på onsdag och handla lite. Vi måste köpa en till bokhylla men har ju ingen bil nu över vintern så det blir att betala hemkörning på den också så vår kära Billyhylla kommer kosta dubbelt så mycket.. 😛

Nej, nu ska jag fortsätta plugga!

Kommentera

