Då var det dags igen

Ja det är verkligen dags för en uppdatering här. Länge sen jag skrev sist men det finns en vettig förklaring till det som jag återkommer till.

Senaste nytt när det gäller politiken är i vilket fall att jag under gårdagen blev invald i distriktsstyrelsen för Kristdemokraterna i Skåne. Oerhört tacksam och stolt för det förtroendet och nu gäller det att fortsätta jobba för en bättre och starkare valrörelse 2014 men många unga aktiva i både KDU och KD Skåne. Jag kommer också vara ombud för KD Skåne på Kristdemokraternas Riksting (årsmöte) i sommar. Ska bli riktigt kul. Min gode vän Ardavan Khoshnood är också ombud så det lär säkerligen bli mycke skratt också den helgen.

Men, jag har varit osynlig här på bloggen men också i övrigt. Jag pluggar dygnet runt och försöker klara tentor, skriva PM, forskningsrapport, hemskrivningar osv. Det är hur mycket som helst men jag läser också om en kurs vilket förklarar en del. Mitt i allt detta ska man leta sommarjobb, komma på vad man ska läsa till hösten och fortsättningen och sen har vi grannar som inte vet hur man uppför sig. Mitt prio är i vilket fall studierna just nu men den 11:e april kommer det förhoppningsvis lugna ner sig.

Har också bokat flygbiljetter för att åka upp och hälsa på föräldrar och svärföräldrar, tatuera mig (igen) och hämta ner en bil till Malmö. Sen den 21:a april är det Sverige-Ryssland, träningsmatch inför VM i hockey som kommer gå i Slovakien i år.

Tror det får vara den uppdatering jag hinner med nu. Har saltenta imorgon och känner mig egentligen inte alls redo för den. Huvudvärk, halsont och snörvel sedan i onsdags är inte världens bästa uppladning. Tycker annars det är kul att folk här på internet kan tolka ut vad som helst från min blogg utan att läsa alla inlägg. För att förtydliga en gång till. Allt som skrivits på den här bloggen tidigare har tagit bort för att jag gjorde om bloggen, ingen annan anledning.

Kommentera

