Som det kan gå

image

Idag börjar Kristdemokraternas Riksting och jag borde Redan vara på plats men sitter just nu på Östersunds Flygplats och väntar på mitt flyg som lyfter 16.00. Jag skulle egentligen varit på ett flyg 06.00 från Sveg till Arlanda men i min förvirring ställde jag min klocka på 05.40 och inte 04.40 som jag borde gjort för att vakna, katastrof. Nu har jag iaf via buss och skjuts av en kompis kommit på rätt väg. Hoppas resten går bra nu.

2 responses to “Som det kan gå

  1. /L-JS, Motala

    oj oj hoppas du verkligen kommer fram till Umeå folkets hus.

Kommentera

