Good Morning!

Varje morgon senaste 2,5 veckan har jag varje morgon lyssnat på en låt som start på arbetsdagen och tänkte jag kunde dela den med er. Tycker den har ett skönt gung som känns rätt bra. Har inte skrivit så mycke här om ”vardagen” som mest innehållit jobb på Malmö Högskola med introveckorna. Jag är nämligen studentambassadör vilket betyder att jag hjälper nya studenter med frågor från saker som rör deras utbildning till att berätta lite om Malmö. Men nu måste jag skynda mig iväg till Kranen. Ska försöka göra en lite större uppdatering under dagen.

Låten är Good Morning med Kanye West så som sagt, Good Morning!

Kommentera

