Kommentera mera…

Sitter och funderar lite så här mitt i arbetet med min c-uppsats. Efter att ha haft ett lite längre uppehåll med bloggandet så har jag nu kommit igång lite igen känner jag. Igår var det över 90 personer här inne och läste men endast 1 kommentar. Idag har det varit inne över 120 personer och inte en enda kommentar.

Som de flesta andra som bloggar vill man ju ha många läsare men samtidigt vill jag att ni som är inne och läser känner att ni fått ut något. Sedan om ni håller med eller inte är inte det viktigaste även om jag självklart också hoppas att ni tycker att jag för fram vettiga åsikter. Vad ni som läser tycker får jag endast reda på via kommentarer så jag hoppas väl lite på lite fler kommentarer.

Vad vill ni läsa om? Skriv gärna ner lite tips eller liknande.

One response to “Kommentera mera…

  1. Läser din blogg gansa regelbundet och kan inte annat än att hålla med dig. Tycker du har vettiga åsikter och jag känner att jag inte har något att tillägga 🙂

Kommentera

