Fotbollsdag

Hoppsan, nu blev det några blogglösa dagar igen. Ska verkligen försöka få bort de dagarna.

Det blev tyvärr inge Göran Hägglund för mig i onsdags, jag var tvungen att fixa några andra saker och ibland får politiken stå åt sidan helt enkelt. Samma sak gäller idag då det är fotbollsdag. Sitter just nu och tittar på Manchester United-Liverpool, senare i eftermiddag blir det att zappa mellan Sunderland-Arsenal, Blackburn-Queens Park Rangers och Everton-Chelsea. Lär väl fastna mest för Blackburn mot QPR eftersom charmen med engelsk fotboll ligger i klubbar som just QPR. Älskar verkligen den klassiska fotbollen i England och känner att det är alldeles för länge sen jag var i England och kollade på fotboll. Det är hela 7 år i maj sedan jag var i London och kollade på Arsenal-Norwich på Highbury och Fulham-Portsmouth på Craven Cottage.

Hoppades annars lite att Peterborough-West Ham som är uppskjuten ersätts med Leeds-Brighton på TV4Sport men det verkar bli Ipswich-Middelsebrough så där lär väl jag hamna i zappandet till slut när jag tröttnat på Blackburn-QPR.

Kommentera

