Sista dagen på jobbet

Som jag skrev innan sommaren så skapade jag en golfblogg (LMG Golf) för att kunna skriva under min säsongsanställning på Bokskogens GK. Har precis skrivit ett blogginlägg om Sista dagen på jobbet som jag vill tipsa om även här.

Nu är det studier som gäller för mig igen, den här hösten är viktig. Nu ska jag ta igen det som halkat efter men först ska jag ta några dagars ledigt med ordentlig sovmorgon. Har haft klockan ställd på 05.00 varje dag nu hela sommaren så det förtjänar jag.

Har tagit väldigt mycket kort i sommar som jag lagt upp på LMG Golf men tänkte att jag delar med mig av min favoritbild även här.

Kommentera

