Sliten

Är galet trött just nu efter 9 fulltecknade dagar bakom mig. Hade kunnat stanna i sängen hela dagen och sovit egentligen men fick något ryck medan min fästmö var på jobbet och städade hela lägenheten istället. Nu rullar Washington-Buffalo på tv:n men blir nog läggning snart. Jobb en vecka till från och med imorgon och sen blir det fullt fokus på C-uppsatsen.

Tänkte dock passa på att be er som läser om en sak. Sprid bloggen, dess existens och texter. Kom gärna också med tips om vad ni vill läsa om eller absolut inte vill läsa om. Vill ni ha bilder eller filmer eller bara text? Sprid gärna min facebooksida också samt min twitter. Fortsätt också kommentera här på bloggen. Har kommit in några kommentarer senaste dagarna och jag försöker svara så fort jag ser en kommentar.

Kommentera

