Sparka igång bloggen

Sitter hemma sjuk från jobbet. Dunderförkylning är inte den optimala kombinationen med att jobba utomhus… Sitter och matar min favoritserie Vita Huset på tvn för att göra mig lite gladare samtidigt som jag slösurfar runt lite. Kom då på att det är dags att sparka igång bloggen igen. Om ett år kommer det vara full aktivitet här med valdagen bara några veckor bort men det är då. Tills dess hoppas jag att den här bloggen ska ha en frekvent läsarström där jag också hoppas kunna ha en dialog om varför jag hoppas ni läsare ska rösta på mig och Kristdemokraterna.

Valrörelsen är redan igång enligt många och det är svårt att argumentera mot det. Mailkorgen fylls redan nu med valrelaterade mailförfrågningar och första oktober börjar jag jobba som ombudsman för Kristdemokraterna i Skåne. Ska bli riktigt kul att få jobba med valet i hela Skånedistriktet och alla lokalavdelningar men först och främst vill jag nu egentligen bara bli frisk!

Får fortsätta kolla på Vita Huset istället nu för att slöskriva. Nu bloggen ska sparkas igång igen får ni gärna dela vidare dess existens och även min facebooksida.

Wednesdays on NBC  (9-10 p.m. ET)

Kommentera

