Bedinge Strand

image

Idag tog jag mig iväg till jobbet igen efter att ha legat hemma sjuk i sex dagar. Kände att förkylningen var hyffsat besegrad och jag började klättra på väggarna.

Efter jobbet åkte vi ner och spelade golf på Bedinge Golfklubb. Inte en bana jag lär spela igen i första taget men trevligt väder och trevliga jobbarkompisar.

Efter golfen åkte vi hem till en av oss som bor i Bedinge och grillade och hade allmänt trevligt. Jag som har valplaneringsmöte imorgon tog de lugnt så jag kunde köra hem. Nu blir de sängen och 8-9 timmars sömn, de behövs.

Kommentera

