En sån här dag..

Ibland har man dagar då verkligen dygnet har för få timmar, idag är en sådan dag.

Jag har idag påbörjat min sista vecka som greenkeeper (golfbanearbetare) på Bokskogens GK utanför Malmö. Nästa vecka är jag ”ledig” för att sedan veckan efter börja jobba som ombudsman för Kristdemokraterna i Skåne. Detta betyder egentligen att mitt huvud är någon helt annan stans än på golfbanan. Jag sitter redan nu och fyller upp min kalender med lokalavdelningsbesök och andra valrelaterade möten som jag kommer behöva vara med. Samtidigt försöker jag också planera in resor till föräldrar och svärföräldrar samt att jag och min fästmö har tänkt att åka till London också under hösten.

Det är mycket som ska planeras och fixas och att då samtidigt spendera 8 timmar på ett annat jobb blir för mig liktydigt med en sak, dygnet  har för få timmar… Hinner kanske inte blogga som jag vill nu i veckan men vi får se vad det lider.

Kommentera

