Fullt upp

Även denna dag har gått i 190… Var tvungen att åka lite tidigare från jobbet för ett möte idag, mötet tog lite extra tid också och sen snabbt iväg och fixa pass. Dagen har bara försvunnit och jag har fortfarande massor jag behöver göra. Som jag skrev igår, den här veckan borde ha dubbelt så många timmar för att jag ska hinna med allt.

Imorgon direkt efter jobbet blir det snabb dusch och sedan valplaneringsmöte. Hade gärna hunnit tänka och slappna av lite också den här veckan men på torsdag har jag kvällsföreläsning som jag inte kommer hinna plugga något till. Kanske dags att planera in lite ”ledig” tid i kalendern..

Kommentera

