Stressigt

Har inte hunnit blogga något den här veckan. Var iväg på fotboll i måndags och självklart blev det inte bara förlust för mitt älskade AIK i Göteborg utan när jag kommer till bilen så ser vi också att jag haft inbrott i bilen… Sönderborrade lås men vi kunde iaf köra hem till Malmö igen.

Detta har dock medför att jag i två dagar nu försökt fixa allt som behövt fixas med hyrbil först i en dag men också för att få en verkstad att kunna fixa min bil så fort som möjligt. Den bästa prognosen är fredag nästa vecka men det är fortfarande bättre än första svaret om 6-8 veckor. Inte så kul när bilen inte går att låsa och alltså då inte går att använda..

Nu har jag packat klart iaf för Rikstinget och ska strax lägga mig. 04.40 ställs klockan på för att börja köra mot Karlstad med Skånedelegationen. Jag ska självklart försöka blogga så mycket som möjligt från Rikstinget, annars kommer du kunna följa det via SVT Forum under torsdag-söndag. Ska bli riktigt kul att få träffa alla kristdemokrater från hela landet. Nu ska läggs grunden och startskottet för valseger 2014!

Kommentera

