Tack Ardavan

Min gode vän Ardavan Khoshnood har bestämt sig för att ta ett stort steg i livet med en satsning på sin forskning. Var sak har sin tid och för tillfället tycker jag Ardavan gör helt rätt som satsar på forskningen och på att lyfta Iranfrågorna istället.

Jag vill dock tacka Ardavan för sitt engagemang, för sin kompetens och för sitt eviga tjatande om polisen. Det är med ett visst vemod men också stolthet jag vet att Ardi nu äntligen kan satsa fullt ut på sin forskning som så väl behövs och jag lovar att hans röst för ett starkare polisväsende kommer föras vidare av undertecknad.

201106034095-756425

 

DSCN0870

 

30810_417118733523_2345427_n

One response to “Tack Ardavan

  1. Riktigt trist att höra tycker jag.

Kommentera

