Uppdatering med tack och nästa kapitel

Supervalåret för mig som ombudsman är på sätt och vis ett organiserat kaos men ändå olika kapitel. Nu är EU-valrörelsen över och nästa kapitel är att ladda batterierna för den nationella, regionala och kommunala valrörelsen som också så klart kan ses som ett kapitel. Jag går på välbehövlig semester på måndag men hinner med att hjälpa till på Skurups Marknad först nu under helgen.

IMG_2009

Jag kommer också nu under semestern att göra lite fler inlägg om varför jag gärna ser att ni som bor i Malmö röstar på mig och Kristdemokraterna i valet. Detta gäller framför allt vilka frågor jag vill driva. En nyhet som jag gjort i ordning redan nu är att visa hur jag kommer rösta i september. En egen flik med valsedlarna i de val jag ställer upp finns nu i menyn.

Tänkte avslutningsvis dela med mig av det jag skrev på instagram direkt efter EU-valet, ni får även bilden igen för att visa den osminkade sanningen om en trött och sjuk politisk tjänsteman, även vi kan alltså bli trötta och sjuka:

IMG_1996

Trots att ja vakna med 38,8 i feber är jag ändock väldigt tacksam idag. Tacksam för att världens bästa fästmö @lisatamminen ställt upp för mig i hela EU-valrörelsen trots att jag jobbat dygnet runt. Tacksam för alla medarbetare i partiet som kämpat och visat att media kan räkna ut oss men på valdagen visar vi att vi kan. 

Jag är också väldigt tacksam och ödmjuk över att jag fick 253 personkryss i EU-valet. Jag hoppades på tresiffrigt men vågade ändå inte riktigt tro på det från min 19:e plats på valsedeln. Stort tack till er alla. Nu ska jag bli frisk så det kan bli full fart mot september. #rättagendaibryssel #rättagendairiksdagen#rättagendairegionskåne #rättagendaimalmö #kd14 #kryssagrängzell

 

Kommentera

